piątek, 2 kwietnia 2021

Jak Skaza dostał bliznę?

Cześć! W poprzedniej notatce napisałam o tym jak wcześniej się nazywał Skaza. W tym poście chciałabym  odpowiedzieć na pytanie Milki 8012  o tym  jak Taka/Askari  dostał bliznę. W tej notatce wymienię te wersje najbardziej popularne oraz kanoniczne.


1. Ojciec

Mój obrazek (nie kopiować bez mojej zgody)

 

 Ta teoria jest bardzo często brana za prawdziwą, ponieważ jest najbardziej popularna. Ja w nią nie wierzę. Dlaczego? Według mnie dlatego, że Skaza nie zachowuje się jak ktoś kto miał ciężkie dzieciństwo i w mojej wersji Ahadi kochał swojego syna.

2. Bawół

Z książeczki  The Lion King Six new adventures A Tale of Two Brothers możemy się dowiedzieć, że za bliznę odpowiedzialny jest bawół. Ta wersja jest bardzo prawdopodobna, ponieważ pochodzi ze źródła pół kanonicznego( w przeciwieństwie do pierwszej).

3. Wąż

W serialu Lwia Straż dostajemy jeszcze kolejną wersję blizny Skazy. Tym razem robi mu to wąż. Ta historia mi się też wydaje bardzo prawdopodobna, dlatego że serial jest ORYGINALNYM tworem Disney'a.

4. Hieny

Ta teoria według mnie też nie jest możliwa, ponieważ jego wspólnicy raczej nie zrobili by mu rany.

5. Krzak róży

Ta wersja też może być prawdziwa , ale nie chcę wierzyć, że Askari/Taka dostał w taki błahy sposób

 

Czyli podsumowując: Które historie są prawdopodobne?

- Bawół

- Wąż

Nieprawdziwe teorie

- Ojciec

- Hieny

- Krzak róży

 

   Jak wam się podobała notatka? O czym chcieliście następną notatkę( możecie nawet o waszej wersji dzieci Kovu i Kiary)? Piszcie w komentarzach. 

 

 

 

 

 

 

3 komentarze:

  1. Jadzia Knutel 2866 grudnia 2022 10:52

    To, że hieny zrobiły Skazie bliznę jest nawet możliwe. W końcu nie zapominajmy, że w pierwszej części Króla Lwa hieny śmiały się ze Skazy i niezbyt za nim przepadały. Ta teoria jest więc możliwa, chociaż ja zdecydowanie jetem pewna, że to był wąż. W ogóle to świetna notka! :)

    OdpowiedzUsuń

Komiks "Kiara's Reign"

 Jak obiecałam w poprzednim poście mam w planach wstawiać i tłumaczyć fanowskie komiksy. Jako pierwszy wzięłam na tapet takiego klasyka pt.&...