sobota, 27 stycznia 2024

Komiks "Kiara's Reign"

 Jak obiecałam w poprzednim poście mam w planach wstawiać i tłumaczyć fanowskie komiksy. Jako pierwszy wzięłam na tapet takiego klasyka pt."Kiara's Reign". Jest on dość szeroko znany. Stworzyła go TC-96 w 2014 roku na Deviant art. Niestety przez zachowanie fanów (kradzież i przywłaszczanie go sobie) zrezygnowała z kontynuowania komiksu i go usunęła.

Ponieważ jestem leniwa zapracowana wzięłam tłumaczenie z bloga "Pokolenia Króla Lwa" od Lonley Island. Nie mogę podać link do tego bloga ze względu na to, że został usunięty. Tłumaczenie od niej znalazłam na blogu Dixie.

Fabuła komiksu: Opowiada o losie Leah- jednego z potomków Kovu i Kiary.





























































2 komentarze:

  1. Ooo, pamiętam jak czytałem ten komiks lata temu. Chyba 8? Był świetny.
    Właśnie sprawdziłem i mam go nawet pobrane w swoim starym archiwum. Razem z drugim rozdziałem przetłumaczonym przez Lonley. Ach, czasy gdy blogi króla lwa żyły

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Były to piękne czasy. Szkoda, że już minęły:(
      Co do komiksu, to jest jednym z moich ulubionych. Swoistego czasu tworzyłam bloga w oparciu o niego.

      Usuń

Komiks "Kiara's Reign"

 Jak obiecałam w poprzednim poście mam w planach wstawiać i tłumaczyć fanowskie komiksy. Jako pierwszy wzięłam na tapet takiego klasyka pt.&...